FANDOM

Los Saints - Misje w Los Saints

Ciekawostki Edytuj

  • Podczas trwania misji cały czas godzina będzie zatrzymana na 3:00, a ruch uliczny będzie zmniejszony (jak w kodzie foreveralone).
  • Gracz podczas misji nie dostanie ani jednego stopniu poszukiwań.

T-Bone wychodzi ze swojego pokoju w swoich seksi białych bokserkach w lilie Świętych, obok jego pokoju po schodach schodziła Shaundi, zatrzymała się widząc T-Bone'a.

Shaundi: Stylowe...

T-Bone: Ta, wiem... która godzina?

Shaundi: Trzecia nad ranem... Czemu tak wcześnie wstajesz?

T-Bone: Nie wiem. A ty?

Shaundi: Szef kazał mi wczoraj pojechać w nocy obczaić miasto. Jedziesz? Skoro już tu jesteś...

T-Bone: Spoko, tylko pójdę się przebrać...

Shaundi: Wiadomo.

Po cut-scence wylądujemy przed kryjówką, będzie tam stało purpurowo-złote Buffalo z uniwersum HD w GTA.

Shaundi: Najlepiej będzie, jeśli zobaczymy, jak się mają gangi w Los Santos.

T-Bone i Shaundi wsiadają do auta. Przez całą misję będzie się pokazywał pierdołowaty samouczek, jakbyśmy kurwa nie umieli jeździć autem.

T-Bone: Gdzie najpierw?

Shaundi: Los Aztecas.

T-Bone jedzie do El Corona.

Shaundi: Jakieś informacje?

T-Bone: Varios Los Aztecas to gang dowodzony przez [[Craig VialpCraiga Vialpando, syna zmarłego szefa Los Aztecas, Cesara oraz jego żony, nie wiem, jak miała na imię, ale była członkinią gangu Rodzin z Grove Street. Wyłącznie latynosi. Lubią low-ridery, ubierają się na turkusowo. Używają VICE 9, Desert Eagle i Micro UZI.

Shaundi: OK, teraz do Grove.

T-Bone jedzie na Grove Street.

T-Bone: Rodziny z Grove Street... Ta, gang dowodzony przez Franklina Roxterhooda. Wiceliderem jest jego przydupas Lamar. Aktualnie nie są oni w najlepszej sytuacji. Są rozpierdalani przez Vagosów stopniowo, do których teraz jedziemy.

T-Bone jedzie na Las Colinas.

T-Bone: Długa historia, ale trzymaj. Gang założony w 1968 przez dalekiego krewnego jednego z Los Carnales, Hectora Lopeza. Założycielem był Javier Lopez. Teraz rządzi jego wnuk, Flavio Perez. Córka Javiera i matka Flavio, Valencia Lopez, została zgwałcona i zabita przez swojego męża, Antonio Pereza. Flavio za to zabił swojego ojca. Mają cięższy arsenał. Nie wiem, co dokładnie, ale wiem, że to coś jest potężne.

Shaundi: Faktycznie długa... Wróć do nas. W końcu to wszystkie gangi.

T-Bone: Nie do końca. Pierce zapomniał powiedzieć ci o gangu Yakuza. Nikt nic o nich nie wie, jedynie Kinzie coś wiedziała. Coś mi umknęło w pamięci, raz na komputerze była nazwa "Los Santos Yakuza" i napis "Sasuke Kasen"... Kto wie. Nic więcej.

T-Bone wraca do willi. 

____________________________________________________________

NAGRODA: 1,000$

Więcej z Fandomu

Losowa wiki