FANDOM

Los Saints - Misje w Los Saints

Rozmowa telefoniczna

Shaundi (telefon): Cześć, T-Bone.

T-Bone: Cześć, co tam?

Shaundi (telefon): Dostałam cynk, że Rodziny Grove właśnie staranowały ciężarówkę pełną pieniędzy w Marina, obok Vespucci Beach. Troszkę im zajmie, nim spakują wszystkie pieniądze, co nie znaczy, że powinieneś być tam szybko.

T-Bone: Dzięki za cynk. Zaraz tam będę.

T-Bone się rozłącza. Po zakończeniu rozmowy obok pojawi się purpurowy Sanchez. T-Bone wsiada na niego i jedzie do Marina, gdzie można zauważyć przewrócony Securicar i siedmiu członków Grove pakujących pieniądze.

T-Bone: Święci rządzą w tym mieście! I nikt nie zabiera ich pieniędzy!

T-Bone zabija członków Grove, pakuje pieniądze do torby i jedzie do willi z drugim poziomem poszukiwań zarówno u Grove jak i policji.

W willi. T-Bone, Shaundi i Szef liczą pieniądze.

Szef: Na oko około siedemdziesięciu pięciu tysięcy.

Szef zwija paręnaście banknotów i podaje kolejno Shaundi i T-Bone'owi

Szef: Macie, po piętnaście tysięcy. Dobra robota, T-Bone, dostajesz awans na porucznika.

Shaundi: Kasa kasą, ale co z gangiem? Nie zostaniemy wielką organizacją w pięć osób.

Szef: Wkrótce rozpoczniemy rekrutację. Niech to gówno się zacznie.

Święci się rozeszli. Szef poszedł do swojego pokoju, Shaundi do swojego, a T-Bone wyszedł na dwór, gdzie spotkał leżącą na leżaku Violę.

T-Bone: Dzięki, Viola.

Viola: Spoko. Mówiłam, że powinieneś zostać porucznikiem. Teraz będziesz mieć pod sobą grupę ludzi.

T-Bone: Super, zawołam ich. (do powietrza) Hej, ty! Mam dla ciebie robotę. Co? Jesteś zajęty? Jaka szkoda...

Viola: Powiedziałam będziesz. Łatwo uległ.

T-Bone: Kto?

Viola: Szef. Powiedział, że i tak chciał to zrobić, i że cię lubi.

T-Bone: Dobra. Jeszcze raz dzięki, idę poszukać najlepszej oferty na bronie w internecie.

Viola: Spoko. Nara.

T-Bone: Nara.

Tymczasem na Grove Street. W domu Franklina jego właściciel ogląda telewizję, wchodzi Lamar.

Lamar: Franklin, okradziono nas z łupu!

Franklin: Co?

Lamar: Święci, a raczej jeden z nich przyjechał, zastrzelił naszych chłopaków, zabrał łup z ciężarówki i odjechał.

Franklin: Święci? Skądś kojarzę tę nazwę...

Lamar: To oni ostatnio proponowali nam współpracę, ty kretynie! Straciliśmy siedemdziesiąt pięć tysięcy!

Franklin: Nie martw się.

Lamar: Co? Znowu naoglądałeś się filmów kryminalnych?

Franklin: Wkrótce Święci nie będą istnieć. Jest ich tylko pięciu. A my, nie pozwolimy, aby kogokolwiek zrekrutowali...

____________________________________________________________________

NAGRODA: 15,000$

Więcej z Fandomu

Losowa wiki