FANDOM

Los Saints - Misje w Los Saints

T-Bone gra z Piercem w szachy w dużym pokoju. Przychodzi Szef.

Szef: Nie ma czasu na grę w szachy.

Pierce: To znaczy, że chyba wygrałem!

Pierce zgarnia pieniądze będące na stole.

T-Bone: Wal się, Pierce.

T-Bone zabrał połowę pieniędzy, które należały do niego.

Szef: Zamiast grać w szachy, powinniśmy zająć się ważniejszymi sprawami. Powinniśmy zająć się rekrutacją.

Pierce: Daj mi tylko wygrać!

T-Bone strącił króla należącego do Pierce'a.

T-Bone: Boom. Wygrałem.

Szef: T-Bone, rekrutuj ludzi w okręgu Ganton i Willowfield. Pierce, twój rewir to Idlewood.

Pierce: A ty?

Szef: Ja? Pooglądam telewizję.

Szef włączył telewizję, T-Bone i Pierce wyszli. T-Bone pojechał na Ganton i zaczął rekrutować ludzi. Za każdym razem używał zdania "Ej, jeśli chcesz, to znam sposób na szybki i łatwy zarobek...". Po tym nadjeżdżał purpurowy Yosemite, do którego nie można było wejść i miał przyciemniane szyby. Po zrekrutowaniu 20 ludzi nadjadą cztery Greenwoody i ukaże się cut-scenka.

Franklin: (wysiada z auta) Dla Świętych NIE MA miejsca w Los Santos!

T-Bone odpiera ataki Rodzin z Grove Street, po czym wraca do willi, gdzie w środku odbywa się zebranie. Szef, Pierce, Shaundi, Viola i T-Bone stoją u góry na schodach. Pod nimi jest wielu nowych Świętych.

Szef: Witajcie w Świętych! Stąd nie ma wyjścia, chyba, że w czarnym worku. Może niektórzy z was pamiętają naszą dawną świetność. Teraz ona powróci!

Wszyscy: YEAAAH!

Szef: Los Santos to dla nas zupełnie nowe miejsce. Mamy tu parę kurw do objebania. Grove Street, Vagos, Aztecas i Yakuza! Rozpracowywaniem Grove zajmie się Shaundi. Vagos to robota Violi, Aztecas należy do Pierce'a, a dla T-Bone'a jest Yakuza. Macie zgłosić się do któregoś z nich, będą mieć dla was parę robót. Święci!

Wszyscy: ŚWIĘCI!

___________________________________________________________________

NAGRODA: 1 ziomal, Ziomal: Shaundi

Więcej z Fandomu

Losowa wiki