FANDOM

Los Saints - Misje w Los Saints

T-Bone jest w kolejce w monopolowym. Przed nim stoją starzy menele. T-Bone ma wykrzywioną twarz z tego powodu. Woli szybko wyjść z tego sklepu, niż siedzieć za brudasami w sklepie. Nagle można usłyszeć coś w stylu głośnego motocykla. Nagle nadjeżdża czarne Burrito, wysiadają z niego członkowie oddziału specjalnego Masako, otwierają drzwi i obezwładniają T-Bone'a uderzeniem kolby karabinu M4] w głowę.

T-Bone budzi się w celi więziennej, leży na podniszczonym piętrowym łóżku. Cela nie jest w najlepszym stanie. Kąty są potężnie zabrudzone, elewacja (biało-turkusowa) dawno nie była odmalowywana. Na drugim, będącym obok piętrowym łóżku siedzi Shaundi.

Shaundi: Cześć...

T-Bone: Co jest?

Shaundi: Masako. Złapali nas i Violę.

Viola: Siema.

Jak można było się spodziewać, Viola niechętnie to mówiła. Leżała ona na łóżku nad T-Bonem.

Shaundi: Wkrótce rozprawa. Masz.

Shaundi wzięła leżący za sobą garnitur w folii i podała T-Bone'owi.

T-Bone: Mamy Lee?

Viola: Kogo?

Shaundi: Nasz prawnik. Tak, mamy.

T-Bone: A Szef i Pierce?

Shaundi: Zrobili z naszej willi fortecę. Ubierz się, nie pójdziesz tak na salę sądową.

Później. T-Bone, Shaundi, Viola i Legalny Lee (prawnik Świętych, czarnoskóry, krótkie włosy, bródka, żółta marynara) stoją przed jakąśtam ladą w sądzie pod opieką dwóch strażników Ultor. Na ławkach siedzi bardzo dużo ludzi. Sędzia, a raczej sędzina, stara, czarnoskóra, za inną tam ladą, również pod ochroną dwóch strażników siedzi i z diabelską słodyczą patrzy na wymienioną trójkę.

Sędzia: Hmm... Cała trójka grubo ponad trzysta morderstw...

Kamera przenosi się do T-Bone'a i Shaundi, rozmawiają oni szeptem, sędzia nadal gada, jednak ta dwójka widocznie niezbyt jest tym zainteresowana.

Shaundi: (szept, do T-Bone'a) Jak wykonują karę śmierci w San Andreas?

T-Bone: (szept, do Shaundi) Nie wiem... kurwa.

Sędzia: SŁUCHAM?!

T-Bone: Nie mów słucham, bo cię wyrucham.

Sędzia bardzo się wkurzył.

T-Bone: Szczać mi się chce!

Sędzia: Proszę?

T-Bone: Do kibla muszę!

Sędzia i jeden ze strażników patrzą na siebie.

Sędzia: Zgoda. Stanley, idź z nim.

Chwilę później. Obok toalety przez korytarz przechodzą T-Bone i strażnik Stanley.

Strażnik: Idź i szczaj, pizdo.

T-Bone, oczywiście zakuty w kajdanki, wchodzi do łazienki. Bierze szczotkę, wskakuje na klozet, rozwala będącą nad nim szybę i wchodzi na dach. Kamera przenosi się do strażnika, który słysząc odgłosy rozbijanej szyby wyciąga z kabury pistolet 9mm i powoli otwiera drzwi. T-Bone zeskakuje na niego prosto z dachu. Po krótkiej szarpaninie, T-Bone wyrywa strażnikowi pistolet i strzela mu w głowę. Po tym wyjmuje z jego kieszeni kluczyk, "otwiera" kajdanki i wstaje.

Tymczasem na sali.

Legalny Lee: Na większość morderstw nie ma niezbitych dowo-

T-Bone wyważa drzwi, zabija wszystkich strażników strzałami w głowę.

T-Bone: Jeszcze jeden chce umrzeć, niech zrobi coś głupiego!

Nikt nic nie robi.

T-Bone: Mądrze.

T-Bone rzucił Shaundi kluczyk. Ta odkuła siebie i Violę.

Shaundi: Trzeba pójść na dach i ukraść helikopter telewizyjny. To jedyna opcja transportu w tej chwili.

Viola: Tylko, że nie mamy broni.

Shaundi: Trzeba będzie sobie jakoś poradzić. Chodźmy.

Gracz po raz pierwszy w misji dostaje kontrolę nad T-Bonem. Na ekranie wyświetla się komunikat "Idź na dach". T-Bone idzie tam wraz z Shaundi i Violą ostrzeliwany przez oddziały Masako. Gracz ma tylko pistolet VICE 9.

Shaundi: Tak sobie myślę, i sądzę, że dobrze by było, gdybyśmy im ukradli te spluwy!

T-Bone zabija co najmniej trzech członków Masako i zabiera ich broń, to samo czynią Shaundi i Viola. Po tym cała trójka kieruje się do schodów na dach, po czym zabijają dziennikarzy Kanału 6.

Shaundi: Dex będzie za wszelką cenę chciał nas złapać. Pośpieszmy się. Viola, pilotuj. Ja z T-Bonem zajmiemy się zdejmowaniem innych helikopterów.

Gracz dostaje teraz kontrolę nad T-Bonem siedzącym w helikopterze z M4. Po chwili helikopter wznosi się w powietrze. Gracz ma za zadanie zniszczyć helikoptery, które będą stopniowo nadlatywać. Po jakimś czasie helikopter doleci do lądowiska przy willi Świętych. Po tym ukaże się cut-scenka, gdzie T-Bone, Shaundi i Viola rozmawiają stojąc na lądowisku.

Shaundi: Lepiej by było nie wychodzić często z domu, Ultor już szykuje na nas Masako.

Viola: Albo wychodzić wraz z kimś. W dwójkę łatwiej się obronić przed Masako.

Shaundi: Mimo wszystko, trzeba na siebie uważać. Jakby co, każdy z was zawsze może liczyć na moją pomoc.

Viola: Moją też.

T-Bone: Też.

Shaundi: Dobra, widzimy się później.

Wszyscy się rozeszli w swoje strony.

________________________________________________________________

NAGRODA: 8,000$

Po tej misji zostaną uruchomione misje poboczne Pomoc. W dowolnym momencie któryś z ważniejszych Świętych może do nas zadzwonić i poprosić o pomoc w walce z oddziałami Masako. Gracz nie ma wyboru i musi pomóc ziomalom. Za pomoc ziomalom dostaniemy dawkę szacunu i pieniędzy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki