FANDOM

Los Saints - Misje w Los Saints

Rozmowa telefoniczna

Shaundi (telefon): T-Bone, jeden z naszych zauważył całą armię zielonych wózków i helikopterów lecących w naszą stronę. Chyba wiesz co to oznacza.

T-Bone (telefon): Zaraz będę.

T-Bone jedzie do willi, gdzie wsiada do windy jedzie na górę. Gdy T-Bone jedzie w windzie kamera pokazuje Pierce'a, Szefa, Shaundi i Violę zbierających amunicję. Gra automatycznie ustawi czas akcji na wczesny zachód słońca.

Pierce: Szykuje się niezła jatka...

Szef: Kto dziś używa słowa jatka?

Nagle można usłyszeć dźwięk przybycia windy. Drzwi się otwierają, z windy wychodzi T-Bone.

T-Bone: To nie będzie zwykła strzelanina. Jadąc tu widziałem w jednym z helikopterów faceta z RPG. Zamiast dziecinnego słowa jatka użyłbym słowa rozpierdol.

Pierce: Nie mówcie mi, że to pieprzony zbieg okoliczności!

Szef: T-Bone, wybierz co chcesz z tego arsenału.

T-Bone zagwizdał i podniósł zaskakująco brwi. Jego wzrok spoczął na Minigunie.

T-Bone: Chyba wezmę to.

T-Bone zachwycony podszedł do skrzyń, na których był Minigun. Z trudem go podniósł, jednak ciężar broni poniósł go w dół. Cała czwórka się roześmiała.

T-Bone: To jednorazowy przypadek!

T-Bone lekko rozwścieczony znowu spróbował podnieść Miniguna. Z wielkim trudem, ale jednak się udało.

T-Bone: Pieprzę, zostaję przy klasycznej amunicji.

T-Bone wziął w ręce M4 odrzucając Miniguna, chwilę zadowolony się mu poprzyglądał i przeładował.

T-Bone: Uwielbiam tą spluwę.

Szef: OK... (przeładował AK-47) Zacznijmy to gówno.

Cała piątka niczym w kozackich scenach z filmów zaczęła w zwolnionym tempie przechodzić przez korytarz. T-Bone z M4 z miną badassa, Szef z AK-47 szyderczo uśmiechnięty, Pierce z wyrzutnią rakiet uśmiechnięty jak debil, Viola z AK-74 z miną badasski, a Shaundi z M4 i miną podobnej do tej T-Bone'a i Violi.

Następnie gracz spawnuje się na lądowisku dla helikopterów wraz z ziomalami. Z daleka zaczynają nadlatywać cztery zielone helikoptery z członkami Rodzin z Grove Street.

Szef: Helikoptery nadlatują, zaraz zaczniemy rozpierdol. Przygotujcie się.

Gdy helikoptery się już zbliżą.

Pierce: Uwaga!

Helikoptery zaczną ostrzeliwać chatę, nas i naszych ziomali. Na ekranie pojawi się komunikat "Zniszcz helikoptery". Gdy wykonamy to zadanie, zbliży się druga fala.

Viola: Druga fala zbliża się z trzeciej!

Znowu pojawi się ten sam komunikat. Po zniszczeniu drugiej fali pojawi się kolejna.

Shaundi: Skąd oni mają te helikoptery?! Kolejna fala zielonych jebańców!

Kolejna fala oznacza kolejne zabijanie.

Szef: Auta nadjeżdżają z dołu!

Viola: Znajdą Lamara w piwnicy!

Szef: T-Bone, idź przed willę!

T-Bone: Nie ma problemu!

T-Bone dostaje się na dół za pomocą windy albo skoku ze spadochronem, po czym zabija członków Rodzin z Grove Street.

T-Bone: Tylko na tyle was stać, hę?!

Nadjeżdża druga fala aut członków Grove Street. T-Bone oczywiście wszystkich wybija i wraca na górę, na lądowisko.

T-Bone: Jak sytuacja?

Szef: Nie jest źle. Z daleka widać jeden helikopter, a chłopaki dają znak, że nie widzieli aut Grove Street w drodze do nas.

T-Bone: Więc trzeba sprzątnąć ten ostatni helikopter i robota skończona.

Szef: O ta.

Nadlatuje ostatni helikopter. Niczym nie różni się od innych. Po sprzątnięciu go ukaże się cut-scenka. Helikopter ostrzeliwany przez piątkę Świętych zaczyna mieć awarię i zaczyna lecieć w prawo, gdzie za chwilę rozbije się na sąsiednim budynku. Jeden z ostrzeliwujących zdąża strzelić dwa razy w klatkę piersiową Pierce'a i raz w głowę. Następnie helikopter się rozbija.

Szef: PIERCE!

Pierce, jak można było się spodziewać, upadł na ziemię. Szef do niego podbiegł, sprawdził puls.

Szef: Nie żyje.

T-Bone: To niemożliwe, wezwijcie karetkę!

Szef: Nie... Kula przebiła jego mózg na wylot. Nie ma szans.

Kamera na zdziwione i smutne twarze T-Bone'a, Shaundi i Violi. Kamera zaczyna się powoli oddalać. Wszyscy położyli dłonie na wysokości pasa.

_____________________________________________________________________

NAGRODA: 15,000%, strój Pierce'a (co daje też pojedyncze elementy jego ubioru)

Jeśli gracz po tej misji zadzwoni do Eye for An Eye usłyszy głos zombie krzyczący BRAAAAINS i uzyska nowego ziomala: Zombie Pierce'a.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki