FANDOM

Los Saints - Misje w Los Saints

Rozmowa telefoniczna.

Shaundi: Pora zbierać się na pogrzeb Pierce'a.

T-Bone: Gdzie się spotykamy?

Shaundi: Lotnisko. Jesteśmy w fioletowym Cognoscenti.

T-Bone: Może powinienem obstawić ten most? Wiesz, ostatnia przygoda z Luchadores nie była miła.

Shaundi: To dobry pomysł. Widzimy się na lotnisku.

T-Bone jedzie na lotnisko, gdzie parkuje przy fioletowym Cognoscenti, gdzie stoją Szef, Shaundi i Viola.

Szef:' Dobra, najwyższa pora by pogrzebać Pierce'a.

Cut-scenka nie była tworzona przez motion-capture. Była tworzona przez animacje istniejące w grze. Po tym cała czwórka weszła do wnętrza. Następnie ukazuje się kolejna cut-scenka. Święci przejeżdżają w purpurowo-złotym Cognoscenti przez most Richarda Hughesa. Wszyscy, oprócz T-Bone'a, który stoi tam, gdzie stoi Killbane (ten w masce) na tym filmiku. Czas gry od razu przestawia się na noc. Auta Świętych normalnie przejeżdżają. Nie szykuje się na to, aby coś się stało. T-Bone i Shaundi rozmawiają przez Blacktooth (podróba Bluetootha, wskazówka dla debili).

T-Bone: Nigdzie nie widać Rodzin.

Shaundi (Blacktooth): To dobrze. Może teraz pogrzeb odbędzie się normalnie.

T-Bone: Tylko nie pomyśleliśmy o jednym.

Shaundi (Blacktooth): Hm?

T-Bone: Jak ja mam stąd kurwa zejść?

Shaundi (Blacktooth): Nie panikuj. Tam jest spadochron. Zeskoczysz.

T-Bone: Dobra.

Shaundi (Blacktooth): T-Bone, z tyłu!

T-Bone: Co?

T-Bone został kopnięty przez członka Rodzin z Grove Street do oceanu.

Shaundi (Blacktooth): T-Bo(zakłócenia) T(zakłócenia)

Wśród słów Shaundi można było słyszeć głośny krzyk z przerażeniem. Widocznie bała się o T-Bone'a. Nasz bohater zaczął szamotać się w wodzie, bo był zaskoczony wpadnięciem do wody. Upadek z takiej wysokości normalnie kończy się śmiercią, ale jako, że to gra T-Bone'owi włos z głowy nie spadł. Blacktooth się zepsuł z powodu zwarcia w wyniku kontaktu z wodą. T-Bone od razu go zdjął i wyrzucił. Następnie podpłynął do kolumny, na której stał. Gracz znowu dostał kontrolę nad protagonistą. Rozpoczęła się minigierka ze wspinaniem po kolumnie. Gdy gracz będzie na górze musi zabić będących tam członków Rodzin. T-Bone oczywiście to robi, po czym łapie za spadochron.

T-Bone: Dawno tego nie robiłem. Moment...

Chłopak wyraźnie coś zauważył. Za spadochronem kryły się przewody, które bez namysłu T-Bone zerwał, a oświetlenie mostu siadło.

T-Bone: OK... mógłbym bardziej przemyśleć ten ruch... No nic... JA LATAM!

T-Bone zeskoczył ze spadochronem z wielkiej kolumny na której nic nie jest oparte. Gracz ma za zadanie jedynie wylądować na moście. Następnie ukaże się cut-scenka. W której Shaundi, Szef i Viola jadą Cognoscenti i rozmawiają.

Shaundi: Najpierw Pierce, teraz T-Bone. Obaj przyjaciele w tydzień nie żyją.

T-Bone wlatuje do auta przez szyberdach.

T-Bone: Co tam?

Shaundi: Jezu Chryste, T-Bone!

Viola: Jak to zrobiłeś?

T-Bone: Nie widziałem tego auta, zwykły fart. Zgubmy ten pościg, dostanę od nich pierdolca. I pogrzebmy Pierce'a.

Kolejny raz gracz dostaje kontrolę nad T-Bonem. Tym razem ma za zadanie zdejmować wszystkie auta Rodzin z Grove Street goniące auto Świętych.

Shaundi: Nie do wiary! Myślałam, że chociaż ich gang jest bardziej honorowy!

T-Bone: KURWA, KURWA, KURWA!

Po jakimś czasie w końcu dojedziemy na cmentarz. Rozpocznie się cut-scenka. Ksiądz będzie wygłaszał mowę. Pogoda, bardzo nastrojowo stanie się deszczowa. Pojawi się widok na Świętych, którzy magicznie w 0,00000000001 sekundy przebrali się na elegantów. W końcu pokaże się grób z napisem "PIERCE WASHINGTON. 1988-2013". Chwilę potem ukaże się samolot odlatujący ze Stilwater.

__________________________________________________________

NAGRODA: 9,001$

Nie ma sposobu, aby pozostać w Stilwater. Jest to możliwe jedynie z pomocą modyfikacji.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki