FANDOM

Los Saints - Misje w Los Saints

T-Bone rozgląda się po wzgórzu na El Castillo del Diablo. Szuka wzrokiem swojego nowego szefa - Mike'a Toreno. Toreno wychodzi z chatki, widząc, że jest tu T-Bone.

Mike: Dziwne... myślałem, że tu nie przyjedziesz.

T-Bone: Dobra, jaka jest robota?

Mike: Słuchaj, parę kilometrów odtąd jest cmentarz samolotów. W 2004, opuściłem go i wprowadziła się banda wściekłych motocyklistów.

T-Bone: I?

Mike: Przyda nam się nowa baza obserwacyjna. Musisz się ich pozbyć.

T-Bone: Po chuja nam nowa baza?

Mike: Konkurencyjne agencje zawsze patrzą. Mogą nas tu znaleźć. Ale kto by się spodziewał agenta DEA i członka gangu Świętych na opuszczonym lotnisku? Pracowałem kiedyś tam z członkiem Rodzin-

T-Bone: Będą się spodziewać, bo kiedyś tu pracował agent DEA z członkiem Rodzin!

Mike: I nikt mnie nie znalazł.

T-Bone: Dlaczego wynająłeś akurat mnie?

Mike: Ponieważ ostatnio masz najbardziej zanieczyszczoną kartotekę w San Andreas.

T-Bone:Dobra, co to za gang?

Mike: To gang Angels of Death. To niebezpieczny gang. Wejdź im w drogę, to ci wsadzą lufę w dupę i powystrzelają oczy. Ostatnio odwaliłeś kawał dobrej roboty. Teraz pracujesz dla mnie.

T-Bone: Pracuję dla pieniędzy.

Mike: Jak już mówiłem - pracujesz dla mnie. I zamknij się. Teraz weź ten motor i jedź.

Gracz po raz pierwszy dostaje kontrolę nad T-Bonem. Na początek dostanie za zadanie wsiąść na motor BF-600. Po tym jego zadaniem dojechanie jest na lotnisko i zabicie członków gangu Angels of Death. Na początku za zadanie będzie miał zabicie motocyklistów przed wnętrzem clubhouse'u. Po tym, ma za zadanie wejść do niego - ma on parter, piętro -1 i piętro -2. Po zabiciu Angels of Death misja zostanie uznana za zakończoną.

Rozmowa telefoniczna po misji

Mike (telefon): Dobra robota, chłopcze.

T-Bone: Lubię taką robotę. Masz dla mnie jej więcej?

Mike (telefon): Pewnie. Żaden problem.

_________________________________________________

NAGRODA: 3,000$

Po wyjściu z clubhouse'u Angels of Death i zamknięciu się drzwi, nie będzie można znowu tam wejść. Będzie je jednak widać przez okno, które będzie niezniszczalne.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki