FANDOM

Los Saints - Misje w Los Saints

Rozmowa telefoniczna:

Mike (telefon): Rusz dupsko, widzimy się w naszej bazie obserwacyjnej.

T-Bone jakimś sposobem dostaje się do bazy obserwacyjnej Mike'a Toreno. Chodzi po starym pasie startowym niczym ninja, uważając na niezauważone przyjście Toreno. Toreno wychodzi ze starego clubhouse'a Angelsów.

Mike: Nie bój się, młody.

T-Bone: Nie bałem się (zaczął chodzić normalnie). Dobra, Toreno, pora porozmawiać o kasie.

Mike: Dzieciaku, czego ty chcesz... Kiedy ty robisz swoje błahostki, my walczymy o to, żeby nie wybuchła międzynarodowa wojna nuklearna.

T-Bone: Błahostki?

Mike: Odebrałeś gościa, zabiłeś kilku członków gangu motocyklowego... a my walczymy o to, aby najpierw Ruscy nie wystrzelili w nas atomówki, a my nie zaatakowali ich. Czego ty chciałeś, dzieciaku...

T-Bone: Słuchaj, Toreno. Jaka robota czeka na mnie teraz?

Mike: Słuchaj, ostatnio aresztowaliśmy paru Angels of Death. Dzisiaj mają konwój, a policja na pewno nie poradzi sobie z nimi.

T-Bone: Zrobione.

Mike: Weź FCR-900.

T-Bone: Tego starocia z '92?

Mike: Tak.

Cut-scenka się kończy. Gracz dostaje kontrolę nad T-Bonem, siedzącym na motorze. Zadaniem gracza jest podjechanie do furgonetki transportującej więźniów. Po tym zacznie się walka, podjadą cztery motory Zombie, a na nich członkowie Angels of Death. Zaczną oni atak z pistoletów. Po tym dostaniemy telefon od Toreno.

Mike (telefon): I jak?

T-Bone: Wszystko w porządku. Paru Angelsów próbowało przejąć furgon, ale się ich pozbyłem.

Mike (telefon): Przygotuj się na drugą falę.

Druga fala to pięć motorów Zombie. Trzech Angels będą mieli pistolety, dwaj MP5. Po ich zabiciu, znowu dostaniemy telefon od Toreno.

Mike (telefon): Dobra, po następnej fali powinniśmy już być w więzieniu stanowym. Przygotuj się.

Trzecia fala to sześć motorów Zombie (mają one w tej fali lepszy pancerz i niezniszczalne opony), z czego trzech Angelsów będzie miało obrzyn, dwóch MP5, i jeden pistolet. Gdy ich zabijemy, dotrzemy do więzienia, a misja zakończy się powodzeniem. ________________________________________________________________________

NAGRODA: 3,000$

Podczas tej misji nie dostaniemy żadnego poziomu poszukiwań.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki