FANDOM

Shaundi.PNG

Shaundi - postać występująca w Los Saints.

Historia Edytuj

Shaundi szef poznaje, gdy szuka nowych Świętych. By doszła do grupy musiał wykonać parę skoków kaskaderskich. Shaundi miała wtedy dredy do ramion i fioletową chustkę na głowie. Była uzależniona od narkotyków. Gdy Święci zaczęli walczyć z Synami Samedi, jej były chłopak Veteran Child został zmuszony do zabicia dziewczyny, lecz z opresji uratował ją szef. Cała akcja kończy się zabiciem Childa i uratowaniem Shaundi. Shaundi często pomagała "dowiadując" się różnych informacji.

Shaundi była naszą towarzyszką od początku rozgrywki. Podczas ucieczki z samolotu Jutrzenki musieliśmy ratować ją przed upadkiem na ziemię. Shaundi zmieniła się od czasów drugiej części gry. Miała długie, związane w kucyk brązowe włosy i obcisłą odzież. Dzięki nowym butom na obcasie wydaje się wyższa. Tak samo wygląda w Los Saints. Podczas jednej z misji można było wybrać czy ją uratować spod posągu, który ma wybuchnąć, czy zostawić ją na pastwę losu i dopaść Killbane'a. Wybór należy do nas, jednak w Los Saints Shaundi się pojawia, więc w takim przypadku ratowaliśmy ją.

Po zakończeniu ostatniej sceny filmu Gangsterzy w Kosmosie, Szef dostaje telefon od Dexa. Rok później Święci z Trzeciej Ulicy zostali małym, sześcioosobowym gangiem. Wraz z ziomalami wszyscy lecą do Los Santos, gdzie podbijają chatę i muszą zacząć walkę z innymi gangami Los Santos...

Głosu Shaundi użyczyła Danielle Nicolet.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki