FANDOM

T-Bone Koziol - główny bohater gry Los Saints.

Charakter Edytuj

T-Bone jest połączeniem "ciętego języka Carla Johnsona, wygadania Tony'ego Prince'a i sarkastycznych tekstów Luisa Lopeza". Często okazuje empatię i stawia ziomali przed zyskiem.

Wygląd Edytuj

Przepis na wykonanie T-Bone'a w SRIV:

Płeć (Sex): no zgadnij kurwa

Rasa (Race): Caucasian (twarz będzie ustawiona)

Budowa (Build): Skinny/Chudy 100%

Skóra (Skin): Latino 1

Wiek (Age): 0

Seksapil (Sex Appeal): 100

Twarz (Face): Nic nie zmieniać

Włosy (Hair): brak

___________________________

Ubranie:

Głowa (Head): Nic

Górna połowa (Upper Body): jedynie naszyjnik Saints Fleur Chain (Naszyjnik Świętych, czarny)

Dolna połowa (Lower Body): Dżinsy XXI wieku, 21st Century Jeans, bez zmian | Buty: Emo Sneaks (Takie Conversy), bez zmian.

Skąd wziąć SRIV Inauguration Station?: Ściągnąć bezpłatnie i legalnie, dowolnie w XBOX Live, PS Network albo Steam.

Historia Edytuj

T-Bone urodził się 3 stycznia 1990. W wieku 15 lat (rok przed SR1) zaczął kręcić interesy ze Świętymi. W zamian za informacje o gangach ze Stilwater (T-Bone miał kontakty, które opowiadały mu o tym i owym) Święci mu płacili, jednak ze Świętych znał go tylko Julius, przez resztę był znany jako "kontakt". Żaden z Świętych nigdy go nie widział, bo zawsze posługiwano się telefonem. Po wybuchu na jachcie zostaje on aresztowany przez Troya Bradshawa. Trafia do więzienia, gdzie poznaje Johnny'ego Gata. Został zwolniony za "dobre sprawowanie", jednak naprawdę posiadał materiały kompromitujące Troya. Na uniwersytecie poznał Shaundi. W 2008 (czas akcji Saints Row 2) dzięki znajomości Johnny'ego Gata został członkiem Świętych. Przysłużył się Świętym, ponieważ to on znalazł limuzynę Generała w misji Tragedia handlowa.

Głosu T-Bone'owi użyczył Mark Wahlberg.

Ciekawostki Edytuj

  • Z rozmów pomiędzy T-Bonem a Shaundi w Los Saints wynika, że na imprezie po zabiciu Vogela, gdy obaj byli mocno pijani i na haju odbyli stosunek płciowy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki